top of page
LKAB logotyp
Logotyp
AMF logotyp
En frisk generation logotyp
Team olmed

KUNDFEEDBACK

Samla in feedback från dina kunder och mät kundnöjdheten.

Dashboard för resultat
Stapeldiagram blå gradient
Mät i realtid
AI ikon
Analysera med AI 

Förstå era kunder: Vilka feedbackmått är viktigast för er verksamhet?

Kundundersökning

Skräddarsydda kundundersökningar ger djupgående insikter i kundens tankar och förväntningar. Samla in feedback från kunder om produkter, tjänster eller den allmänna kundupplevelsen

Favicon Entergate
Välj från våra färdiga undersökningsmallar och mät olika feedbackmått

Mät kundlojalitet med NPS

Mät engagemang och lojalitet med Net Promoter Score. Använd NPS för att omvandla passiva kunder till aktiva förespråkare och därigenom öka din kundlojalitet.

Gradient spread blue

Hur vill ni nå er målgrupp?

Skicka och ta emot SMS för kundkommunikation
Tvåvägs SMS
Skicka kundfeedbackförfrågningar via e-post
Epost
Samla in kundfeedback via sociala medier
Sociala medier
Bädda in formulär eller feedbackverktyg på er webbplats
Bädda in 
Visa feedbackformulär som popup på er webbplats
Popup
Utför pulsmätningar för att mäta kundnöjdhet i realtid
Pulsmätning
Generera en QR-kod för att samla in kundfeedback
QR
Dela en direktlänk för att samla in feedback
Länk
Inkludera feedbackformulär i nyhetsbrev
Nyhetsbrev
Gradient spread blue

Automatisera & Integrera

API kopplingar

API-integrationer automatiserar flöden

Automatiska SMS och epost efter en interaktion
Skicka och ta emot SMS för kundkommunikation

Kundservicefeedback

Trigga efter samtal 

Förbättra din kundsupport genom målinriktade kundserviceundersökningar som mäter hur väl ditt team hanterar kundärenden. 

Pulsmätningar

Automatisera utskick

Automatisera snygga epostutskick, välj när utskicken ska ske över tid.

Webbplatsundersökning

Omvandla besökares feedback till handling genom webbplatsundersökningar som ger dig en klar bild av hur användarvänlig och effektiv din webbplats är.

invitations-popup

Kundfeedback i realtid med dashboard  

Gradient spread blue

Optimera kundinsikter med esMakers dashboard som sammanställer kritiska feedbackdata från olika källor. Från NPS till NKI, vårt dashboard gör det enkelt att visualisera och analysera kundnöjdhet, engagemang och lojalitet i realtid. Ta kontroll över din kundupplevelse genom att snabbt identifiera trender, mönster och förbättringsområden

Dashboard kundfeedback
AI ikon
Mät över tid
Automatiskt NPS värde
Analysera fritext som kommentarer och synpunkter med AI
Samla data från olika undersökningar i en vy
Analysera resultatet med AI 
AI ikon

Vill ni ha experthjälp med hela processen eller skapa själva? 

Blond kvinna som är glad
Favicon Entergate

Project manager 

Sandra Hansen
 

Boka ett inspirationsmöte med mig så berättar jag mer om möjligheterna!

NPS

Eventhantering

nyhetsbrev.png

Nyhetsbrev

API.png-2.png

Integrationer

Nyfiken på en kundfeedback?
Boka ett samtal med våra experter.

bottom of page