Svenska Engelska

Support

Vi på Entergate få väldigt ofta beröm för vår snabba support. Som kund till oss får du alltid snabb professionell support via antingen telefon eller e-post, beroende på vilket som passar dig bäst för stunden. Support ingår alltid kostnadsfritt och vi finns här för dig om du har frågor om våra verktyg, vill få tips eller bolla idéer.

Ringer du till oss svarar vi direkt utan väntetid. Vårt motto är att du alltid ska känna dig välkommen att kontakta oss med frågor och funderingar för att få ut så mycket som möjligt av våra verktyg.

Såhär beskriver några av våra kunder supporten från oss på Entergate:

”Tack för snabbt svar och snabb åtgärd! Vill passa på att säga att jag är mycket nöjd med hur snabba ni på Entergate är i supporten. Ser mycket positivt på samarbetet med er!”

”Mycket bra support och snabb handläggning av problemen som "vi kunder" ofta själva är upphov till (talar nu för mig själv).
Alltid trevligt bemötande från den som man talar med.”

”Entergate har mycket trevlig, engagerad support”

”Det bästa med esMaker är att man snabbt kan få svar på frågor och hjälp med problem som uppstår.”

”Alltid bra service och ett underbart bemötande! Ni är toppen allihop!!”

Support

Hör gärna av dig till vår supportavdelning om du har frågor: support@entergate.se eller 035-15 59 00

Utbildningar

Vid tecknande av licens i något av våra verktyg så ingår alltid utbildning kostnadsfritt, för att du som kund ska komma igång så bra som möjligt och känna dig hemma i verktyget.

Efter det går det även att få specialanpassade utbildningar för just era behov. Antingen kommer vi till er, ni till oss eller så kan ni få en snabb- genomgång via telefon och Glance.

Vi håller även utbildningar i enkät- och dokumentationshantering.

Kontakta oss för mer information eller bokning av utbildning: info@entergate.se eller 035-15 59 00.